ما در پنجفصل مارکت تلاش میکنیم تا شما عزیزان به راحتی خریدتان را انجام بدهید و از آن لذت ببرید. به همین دلیل برای آگاهی بیشتر شما، اطلاعاتی از قوانین و روندکاری فروشگاه در اختیارتان قرار میدهیم تا بدون مشکل از خدمات فروشگاه استفاده بفرمائید.
- خدمات رسانی فروشگاه پنجفصل صرفا در شهر اراک میباشد و امکان ارسال به دیگر شهر ها وجود ندارد.
- جهت استفاده راحت تر از فروشگاه لازم است راهنمای کار با فروشگاه را که در صفحه اصلی سایت و شبکه های اجتماعی قرار داده شده است مشاهده کنید.
- برای اینکه بتوانید ثبت سفارش انجام بدهید لازم هست که با ثبت نام در سایت، حساب کاربری بسازید.
- شما بعد از انتخاب کالای مورد نظر به صفحه تسویه حساب هدایت میشوید. در این صفحه اطلاعاتی مانند نام، آدرس، شماره تلفن و زمان ارسال سفارش برای تکمیل مراحل ارسال گرفته میشود. لازم است که این اطلاعات با دقت و به طور صحیح وارد شوند. در غیر این صورت سفارش شما از لیست حذف شده و ارسال نمیشود.
- فروشگاه اینترنتی پنجفصل 24 ساعته در دسترس است و امکان ثبت سفارش در هر ساعت از شبانه روز وجود دارد اما ساعت کاری و ارسال سفارشات از 8 صبح تا 11 شب میباشد.
- در فروشگاه پنجفصل برای رساندن سفارشات شما دو شیوه ارسال در نظر گرفتیم. روش اول ارسال فوری و روش دوم ارسال زمانبندی شده که امکان ارسال به صورت رایگان را دارد و توضیحات کامل در فیلم راهنمای خرید از فروشگاه داده شده است.
- هزینه ارسال با توجه به مبلغ سبدخرید متفاوت و به شرح زیر است: (این موارد در روند ثبت سفارش و در قسمت سبدخرید قابل مشاهده میباشد) + برای خرید های بالای 500 هزار تومان هزینه ارسال با روش زمانبندی شده به صورت رایگان و با روش ارسال فوری 20 هزار تومان میباشد. + برای خرید های بین 400 تا 500 هزار تومان هزینه ارسال با روش زمانبندی شده 10 هزار تومان و با روش ارسال فوری 30 هزار تومان میباشد. + برای خرید های بین 300 تا 400هزار تومان هزینه ارسال با روش زمانبندی شده 20 هزار تومان و با روش ارسال فوری 40 هزار تومان میباشد. + برای خرید های زیر 300 هزار تومان هزینه ارسال با روش زمانبندی شده 50 هزار تومان و با روش ارسال فوری 60 هزار تومان میباشد. + ارسال با روش "ارسال فوری" فقط برای مبالغ کمتر از 1 میلیون تومان امکان پذیر است. + در شرایط بارندگی و لغزندگی خیابانها ، هزینه ارسال با بازه های قیمتی گفته شده ، از حالت عادی (روش زمانبندی) 30 هزار تومان بیشتر خواهد بود. + امکان ارسال با روش "ارسال فوری" در شرایط بارندگی و لغزندگی خیابان ها امکان پذیر نمیباشد.
- درصورتی که شما ثبت سفارشی انجام داده اید و بخواهید محصولی به سفارشتان اضافه یا از آن کسر کنید باید در ابتدا به پشتیبانی اطلاع دهید. اگر شما بدون اطلاع سفارش جدیدی ثبت کنید، سفارش دوم به صورت سفارش جدید در نظر گرفته میشود و درصورت امکان (ارسال نشدن پیک) همراه با سفارش اول شما ارسال خواهد شد.
- پیک فروشگاه بعد از ارسال سفارش موظف است پس از تماس های لازم فقط پنج دقیقه در آدرس محل تحویل گیرنده منتظر بماند و در صورت بازگشت بدون تحویل سفارش ، نیاز هست که مشتری جریمه برگشت سفارش (40 هزار تومان) را بپردازد. سپس با هماهنگی ، سفارش مجدد ارسال خواهد شد. درصورت برگشت سفارش و پشیمانی مشتری برای ارسال مجدد ، علاوه بر جریمه برگشت ، جریمه جبران ضرر فروشگاه (40 هزار تومان) نیز باید توسط سفارش دهنده پرداخت شود (مجموع جریمه : 80 هزار تومان)
- درصورتی که تحویل گیرنده فرد دیگریست (مانند آشنایان ، نگهبانی ، همسایه و ...) مسئولیت کامل سفارش با سفارش دهنده میباشد.
- مشتری میتواند حداکثر تا 30 دقیقه بعد از ثبت سفارش در روش حمل و نقل زمانبندی شده و حداکثر 10 دقیقه در روش ارسال فوری به پشتیبانی اطلاع و درخواست لغو سفارش خود را بدهد و حتما لازم است پشتیبانی فروشگاه لغو سفارش را تایید کند. (درصورتی که ثبت سفارش بین ساعات 12 بامداد تا 7 صبح باشد امکان لغو نهایتا تا ساعت 7:30 مورد قبول است). درصورتی که درخواست لغو سفارش ، بیشتر از این زمان طول بکشد نیاز هست که سفارش دهنده هزینه جمع آوری سفارش (40 هزار تومان) را بپردازد.
- در فروشگاه پنجفصل ضمانت مرجوعی محصولات وجود دارد. سلامت ظاهری محصولات و تاریخ انقضا آن به دقت بررسی میشود و محصول مناسب خدمت شما ارسال خواهد شد. اگر محصول ارسال شده از نظر ظاهری موردی نداشته باشد اما قابل استفاده نباشد مشکل از سمت شرکت تولیدکننده بوده و در این صورت وظیفه فروشگاه مرجوع کردن محصول میباشد. (مثال : شیر ترش شده قبل از رسیدن به تاریخ انقضا). درصورتی که مشتری حساسیتی در مورد محصولات دارد میبایست از طریق یادداشت سفارش یا تماس با پشتیبانی مارا مطلع کند. درغیر این صورت درخواست مرجوع کردن محصول بیمورد بوده و یا با هربار ارسال مامور مرجوع ، هزینه ارسال (40 هزار تومان) دریافت خواهد. اگر از محصولی تعداد 3 عدد یا بیشتر در سفارش وجود داشته باشد ، درصورت قابل استفاده بودن محصول امکان مرجوعی وجود نخواهد داشت.
درصورتی که سفارش دهنده جریمه شده باشد و جریمه خود را پرداخت نکند ، شماره موبایل حساب کاربری بلاک شده و تا زمان پرداخت جریمه اجازه ثبت سفارش را نخواهد داشت.
در آخر اگر سوال یا ابهامی وجود داشت ، از طریق راه های ارتباطی میتوانید با پشتیبان ها در ارتباط باشید.