ما در پنجفصل مارکت تلاش میکنیم تا شما عزیزان به راحتی خریدتان را انجام بدید و از آن لذت ببرید. به همین دلیل برای آگاهی بیشتر شما، اطلاعاتی از قوانین و روندکاری فروشگاه در اختیارتان قرار میدیم تا بدون مشکل از خدمات فروشگاه استفاده کنید.
- خدمات رسانی فروشگاه پنجفصل صرفا در شهر اراک میباشد و امکان ارسال به دیگر شهر ها وجود ندارد.
- جهت استفاده راحت تر از فروشگاه لازم است راهنمای کار با فروشگاه را که در صفحه اصلی سایت و شبکه های اجتماعی قرار داده شده است مشاهده کنید.
- برای اینکه از تمام امکانات فروشگاه استفاده کنید و بتوانید ثبت سفارش انجام بدید لازم هست که با ثبت نام در سایت، حساب کاربری بسازید.
- شما بعد از انتخاب کالای مورد نظر به صفحه تسویه حساب هدایت میشوید. در این صفحه اطلاعاتی مانند نام، آدرس، شماره تلفن و زمان ارسال سفارش برای تکمیل مراحل ارسال گرفته میشود. لازم است که این اطلاعات با دقت و به طور صحیح وارد شوند. در غیر این صورت سفارش شما از لیست حذف شده و ارسال نمیشود.
- ما برای حریم شخصی شما احترام قائل هستیم و تمامی اقدامات امنیتی برای حفظ کامل اطلاعات شما را انجام دادهایم. پس درصورت به وجود آمدن مشکل در این مورد از سمت کاربر فروشگاه، پنجفصل مارکت پس از بررسی های لازم در صورت صلاح دید هیچ مسئولیتی را بر عهده نمیگیرد.
- پیشنهاد میشود قبل از شروع اضافه کردن محصولات به سبدخرید ، از تکمیل نبودن ظرفیت بازه زمانی مورد نظر و تحت پوشش بودن آدرس خود روی نقشه مطمئن شوید.
- فروشگاه اینترنتی پنجفصل 24 ساعته در دسترس است و امکان ثبت سفارش در هر ساعت از شبانه روز وجود دارد اما ساعت کاری و ارسال سفارشات از 8 صبح تا 11 شب میباشد.
- در فروشگاه پنج فصل برای رساندن سفارشات شما دو شیوه ارسال در نظر گرفتیم. روش اول ارسال فوری که کمتر از 1 ساعت سفارش شما ارسال میشود (با توجه به دور بودن آدرس شما از فروشگاه مبدا ) و روش دوم ارسال زمانبندی شده که امکان ارسال به صورت رایگان را دارد و توضیحات کامل در فیلم راهنمای خرید از فروشگاه داده شده است.
- هزینه ارسال با توجه به مبلغ سبدخرید متفاوت و به شرح زیر است: (این موارد در روند ثبت سفارش و در قسمت سبدخرید قابل بررسی است) + برای خرید های بالای 400 هزار تومان هزینه ارسال با روش زمانبندی شده به صورت رایگان و با روش ارسال فوری 10 هزار تومان میباشد. + برای خرید های بین 300 تا 400 هزار تومان هزینه ارسال با روش زمانبندی شده 10 هزار تومان و با روش ارسال فوری 20 هزار تومان میباشد. + برای خرید های بین 200 تا 300 هزار تومان هزینه ارسال با روش زمانبندی شده 20 هزار تومان و با روش ارسال فوری 30 هزار تومان میباشد. + برای خرید های زیر 200 هزار تومان هزینه ارسال با روش زمانبندی شده 40 هزار تومان و با روش ارسال فوری 50 هزار تومان میباشد.
- درصورتی که شما ثبت سفارشی انجام داده اید و بخواهید محصولی به سفارشتان اضافه یا از آن کسر کنید باید در ابتدا به پشتیبانی اطلاع دهید. اگر شما بدون اطلاع سفارش جدیدی ثبت کنید، سفارش دوم به صورت سفارش جدید در نظر گرفته میشود و درصورت امکان (ارسال نشدن پیک) همراه با سفارش اول شما ارسال خواهد شد.
- پیک فروشگاه بعد از ارسال سفارش موظف است پس از تماس های لازم فقط پنج دقیقه در آدرس محل تحویل گیرنده منتظر بماند و در صورت بازگشت بدون تحویل سفارش، نیاز هست که مشتری در سفارشات بعدی هزینه ارسال (40 هزار تومان) را بپردازد.
- مشتری میتواند حداکثر تا نیم ساعت بعد از ثبت سفارش به پشتیبانی اطلاع و درخواست لغو سفارش خود را بدهد و حتما لازم است پشتیبانی فروشگاه لغو سفارش را تایید کند. (درصورتی که ثبت سفارش بین ساعات 12 بامداد تا 7 صبح باشد امکان لغو نهایتا تا ساعت 7:30 امکان پذیر است). درصورت ارسال سفارش و برگشت بی مورد آن نیاز هست که کاربر هزینه ارسال (40 هزار تومان) را بپردازد.
در آخر اگر سوال یا ابهامی بود از طریق راه های ارتباطی میتوانید با پشتیبان ها در ارتباط باشید.